  • 1. Data: 2009-01-02 16:16:21
    Temat: Ubezpieczeni zdrowotne osoby bezrobotnej
    Od: "Asia**" <a...@i...pl>

    Witam,jestem zarejestrowana w UP jako osoba bezrobotna, studiuje
    zaocznie na 4roku, do tej pory byłam "podciągnięta" pod mamy
    ubezpieczenie.Słyszałam antomiast, ze od 1 stycznia miało się zmienić
    w prawie, i osoby bezrobotne nie mogą juzkorzystać z ubezpieczenia
    członkórodziny. czy to prawda? czy dotyczy to także osób studiujących
    zaocznie? jeśli tak, to co w takim wypadku mam terzazrobić?