  • 1. Data: 2003-03-18 09:31:28
    Temat: Pytanie o PIT 37
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Co zrobić jeśli obliczony podatek w pozycji 113 jest większy od składki na
    ubezpieczenie zdrowotne pozycja 114 (do tego pola dane biorę z PIT 11 z pola
    74)
    W opisie jest napisane że nie może byc większa. A co zrobić jeśli jest.

    Ja źle liczę czy kobieta która wypełniał pit11 zrobiła gdzieś błąd?

  • 2. Data: 2003-03-18 12:04:33
    Temat: Re: Pytanie o PIT 37
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > W opisie jest napisane że nie może byc większa. A co zrobić jeśli jest.
    >
    > Ja źle liczę czy kobieta która wypełniał pit11 zrobiła gdzieś błąd?

    Nie może być większa w tym sensie, że tam wpisana nie może być większa. Chyba nie
    muszę już nic więcej mówić co masz zrobić ?

  • 3. Data: 2003-03-18 12:08:34
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    wpisać równy kwocie bo go i tak nie odliczysz jak masz więcej i nie podatek
    jest większy tylko składka większa niż podatek
    Zdarzają się taki przypadki