  • 1. Data: 2005-03-21 07:01:11
    Temat: Pytanie o ZUS
    Od: "funboy" <f...@i...pl>

    Witam,
    jeżeli pytanie powinienem zadać na innym forum to od razu przepraszam.

    Mam taką kwestię: otrzymałem już trzy zestawienia moich składek z ZUS. W
    jednym zestawieniu zareklamowałem brak dwóch składek - reklamacja została
    uznana.

    W ostatnim zestawieniu znowu widzę, że coś jest nie tak jak być powinno -
    jedna składka jest na oko za niska. Proszę o radę: jak sprawdzić czy
    wysokość składek jest odpowiednia - próbowałem pomnożyć podstawę skłądki na
    ubezp. emeryt. i rentowe przez 7,3 % ale wychodzą mi inne kwoty niż na
    zestawieniu.

    Dziękuję
    funboy

  • 2. Data: 2005-03-21 07:45:09