  • 1. Data: 2005-03-21 07:05:35
    Temat: zaświadczenie ze spóldzielni o spłacie kredytu
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Mam problem kolega poprosił mnie o rozliczenie PIT i m.in. przyniósł
    zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej że w 2004 roku w czynszu spłacił
    1942,29 zł kredyt z odsetkami zaciągnięty przez spółdzielnię do 31.05.1992
    r.
    Proszę o pomoc gdzie to uwzględnić i czy w ogóle uwzględniać.

  • 2. Data: 2005-03-21 09:20:57
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Robinh" napisał ...
> [...]
    > r.
    > Proszę o pomoc gdzie to uwzględnić i czy w ogóle uwzględniać.

    Sprawdź dokładnie, czy podpada to pod ustawę wymienioną w opisie działu D1
    PIT-D.
    Musisz mieć jeszcze dane, jaka kwota została dotychczas odliczona w latach
    1992-2003..
    Wypełniasz PID-D, a dokładniej następujące pozycje:

    59.Limit odliczeń (35910)
    60.Limit odliczeń wykorzystany w latach 1992-2003
    61.Limit przysługujący w 2004
    62.Kwota faktycznie poniesionych wydatków w 2004
    63.Kwota przysługująca w 2004
    wynikowo
    67, 68,69,70
    72
    77
    a następnie działy D4, D5, D6, D7 i kwotę z pola 89. wpisać 174 zeznania
    PIT-36 lub w poz.107 zeznania PIT-37.

    Tomek