  • 1. Data: 2002-06-05 15:26:41
    Temat: Pytanie o notariusza...
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie i Panie...

    Musze załatwić u notariusza 2 sprawy:

    1. Siostra, ma upowaznnic mnie do tego abym za nią się mógł podpisywac i
    decydowac (chodzi o pozyczke, tzn przystąpienie do długu)
    2. Siostra ma notarialnie wyrazic zgode na ustanowienie hipoteki na budynku
    którego jest współwłaścicielem (razem oxczywiscie ze mną i z moją matka)

    |Cały problem jest dlatego, że chce wziąśc pozyczkę w Multibanku , a
    nieruchonmością na której bylaby hipoteka jest nasz (wspólny) obecny dom.
    Siostra niestety przebywa praktycznie na stale za granicą , więc jak
    przyjedzie do polski, to chće ją zaciągnąć do notariusza i tam pozalatwiac
    te sprawki.

    I teraz pytanie...

    Ile to kosztuje u notariusza?
    Takie dwa dokumenty?

    Wiem ile biorą nop od ustanowienia hipoteki, bpo to jest od wartości
    budynku,
    ale jesli siostra ma tylko notarialnie wyrazac zgode, to przeciez stawki
    jakie wyczytałem w Rzepie nie wchodzą (mam nadzieje) w rachubę...

    Dziekuje

    Pozdrawiam...