  • 1. Data: 2002-11-18 11:48:08
    Temat: absolutorium, a wymiar urlopu
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Czy jesli ktos nie ma dyplomu ukonczenia wyzszej uczelni, ale ma
    absolutorium, to wlicza mu sie to do podstawy wymiaru urlopu?
    Z gory dzieki za odpowiedzi.
    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-11-18 12:06:31
    Temat: RE: absolutorium, a wymiar urlopu
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    nie

  • 3. Data: 2002-11-18 12:19:12
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    ja tez tak uwazam, ale jest mi potrzebna podstawa prawna, jesli ja znasz
    bylabym bardzo wdzieczna za podeslanie jej.
    Kinga

  • 4. Data: 2002-11-18 13:32:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ja tez tak uwazam, ale jest mi potrzebna podstawa prawna, jesli ja znasz
    > bylabym bardzo wdzieczna za podeslanie jej.
    > Kinga

    Osoba z absolutorium ma srednie wyksztalcenie.
    Szczegoly zapewne znajdziesz w Ustawie o szkolnictwie wyzszym.

    Karol

    PS.
    Jedyna znana mi formalna korzysc posiadania absolutorium to mozliwosc
    odbycia sluzby wojskowej w SPR.

  • 5. Data: 2002-11-18 13:52:15
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    Do stażu do urlopu wlicza się okresy nauki zakończone kodeks Pracy a
    zakończenie nauki w Ustawie o szkolnictwie wyższym.

  • 6. Data: 2002-11-18 19:11:01
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    dzieki za odpowiedzi
    Kinga