  • 1. Data: 2002-11-18 10:47:56
    Temat: Prośba o pomoc - amortyzacja samochodu / wpis do rejestru
    Od: "Mateusz" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam 2 pytania. Bardzo dziękuję za sugestie. Kupiłem używany samochód
    ciężarowy od dilera
    Czy to prawda, że używany samochód kupiony na DG można amortyzować ze stawką
    40% ? Może istnieją jakieś ograniczenia tego przepisu?
    Kiedy taki używany samochóde mogę wpisać do ewidencji środków trwałych (żeby
    móc rozliczać paliwo, ubezpieczenia itd...) - wtedy gdy go kupię, wtedy gdy
    zarejestruję na próbnych numerach, czy dopiero wtedy gdy dostanę już czarne
    tablice.

    Bardzo dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2002-11-19 11:25:39
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Mateusz" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    gdy
    > zarejestruję na próbnych numerach, czy dopiero wtedy gdy dostanę już

    Wpisuje sie do ewidencji w miesiacy oddania do uzytku,
    koszty eksploatacji tez od iesiaca oddania do uzytku,
    amortyzacja od nastepnego.

    Boguslaw