  • 1. Data: 2002-11-18 10:39:17
    Temat: zgubiona pieczątka firmowa
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    czy szanowni grupowicze mogą mi podpowiedzeć co należy zrobić w
    takim przypadku, żeby ktoś nie mógł wykorzystać takiej pieczątki
    (tzn, żeby firma nie poniosła ewentualnych konsekwencji).

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-11-19 12:49:43
    Temat: Re: zgubiona pieczątka firmowa
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "KaMeL" <k...@t...pl> wrote in message
    : Witam !
    :
    : czy szanowni grupowicze mogą mi podpowiedzeć co należy zrobić w
    : takim przypadku, żeby ktoś nie mógł wykorzystać takiej pieczątki
    : (tzn, żeby firma nie poniosła ewentualnych konsekwencji).
    Dać ogłoszenie o unieważnieniu starej, wyrobić szybko nową i zmienić przede
    wszystkim na bankowej karcie podpisów!

  • 3. Data: 2002-11-20 09:12:58
    Temat: Re: zgubiona pieczštka firmowa
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Miko,
    W Twoim liście datowanym 19 listopada 2002 (13:49:43) można przeczytać:

> [...]
    M> : (tzn, żeby firma nie poniosła ewentualnych konsekwencji).

    M> Dać ogłoszenie o unieważnieniu starej, wyrobić szybko nową i zmienić przede

    dzięki, a czy może wiesz, z czego wynika obowiązek dawania ogłoszenia
    ? Tzn w jakich przepisach jest o tym mowa ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl