  • 1. Data: 2005-08-06 10:16:07
    Temat: 1/2 etetu i D.G.
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Witam Jestem zatrudniona na 1/2 etatu. Czy po otworzeniu D.G.
    bede wpacac do ZUS tylko ubezpieczenie zdrowotne
    czy cos wiecej?
    Dziekuje za odpowiedz.
    Anna M

  • 2. Data: 2005-08-06 10:23:59
    Temat: Re: 1/2 etetu i D.G.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Tomasz <t...@w...pl>
    w wiadomości <news:dd22mf$6ta$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Witam Jestem zatrudniona na 1/2 etatu. Czy po otworzeniu D.G.
    > bede wpacac do ZUS tylko ubezpieczenie zdrowotne
    > czy cos wiecej?

    Zależy od kwoty (849 Brutto), a nie od etatu czy jego cząstki.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-08-06 10:28:08
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Jestem zatrudniona na 1/2 etatu. Czy po otworzeniu D.G.
    > bede wpacac do ZUS tylko ubezpieczenie zdrowotne
    > czy cos wiecej?
    > Dziekuje za odpowiedz.

    Zalezy, ile zarabiasz.

    Jesli wiecej niz 849 zl brutto, to tylko zdrowotne

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-08-06 12:02:27
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Jestem zatrudniona na 1/2 etatu. Czy po otworzeniu D.G.
    > bede wpacac do ZUS tylko ubezpieczenie zdrowotne
    > czy cos wiecej?

    O ile będziesz zarabiał na etacie ponad 60% średniej płacy (na dziś 1449,27
    zł), czyli powyżej podstawy do obliczania należności dla ZUS, to od DG
    będziesz płacił tylko zdrowotne. Zmiana ustawy czeka na podpis prezydenta.

    SIM

  • 5. Data: 2005-08-06 12:02:45
    Od: "A.M." <a...@w...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zalezy, ile zarabiasz.
    >
    > Jesli wiecej niz 849 zl brutto, to tylko zdrowotne
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    czy jakis procent Gdzie szukac info na ten temat
    Dziekuje
    Anna M

  • 6. Data: 2005-08-06 12:04:53
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "A.M." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy jakis procent Gdzie szukac info na ten temat

    Niestety nie ma dopłat. Jeśli zarabiasz poniżej minimalnej (849 zł), a od
    pewnie września 2005 poniżej 60% średniej płacy (ok. 1450 zł), to od DG
    płacisz pełne składki.

    SIM

  • 7. Data: 2005-08-06 12:54:14
    Od: "A.M." <a...@w...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł), czyli powyżej podstawy do obliczania należności dla ZUS, to od DG
    > będziesz płacił tylko zdrowotne. Zmiana ustawy czeka na podpis prezydenta.

    Anna M

  • 8. Data: 2005-08-06 16:18:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl>
    w wiadomości <news:42f4a767$1@news.home.net.pl> wstukał:

    [...]
    > a od pewnie września 2005 poniżej 60% średniej płacy (ok. 1450 zł), to od DG
    > płacisz pełne składki.

    A to skąd, bo AFAIR pomysł upadał?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2005-08-06 17:55:20
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Użytkownik XYZ <x...@p...pl>
    > w wiadomości <news:42f4a767$1@news.home.net.pl> wstukał:
    >
    > A to skąd, bo AFAIR pomysł upadał?

    Nie upadł - czeka na podpis prezydenta. Jeśli nie będzie weta do
    nowelizacji, wejdzie.
    Było o tym na liście w połowie lipca.

    SIM

  • 10. Data: 2005-08-06 18:13:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl>
    w wiadomości <news:42f4f98e@news.home.net.pl> wstukał:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie upadł - czeka na podpis prezydenta. Jeśli nie będzie weta do
    > nowelizacji, wejdzie.
    > Było o tym na liście w połowie lipca.

    O tym mówisz: <http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/3684_u.htm>?
    Tam nic interesującego nie ma, oprócz "ulgi" dla rozpoczynających...

    Jeśli nie, to poproszę coś bliżej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]