  • 1. Data: 2003-06-18 21:20:43
    Temat: podatek od sprzedaży nieruchomości
    Od: j...@p...onet.pl

    Mój mąż sprzedał 5 lat temu mieszkanie razem ze swoją eks małżonką. Nie
    odprowadził podatku. Teraz przyszło do niego wezwanie do wyjaśnienia tej
    sprawy. Jaka kara mu grozi i jakie są odsetki?

  • 2. Data: 2003-06-20 00:43:07
    Temat: (OT) podatek od sprzedażynieruchomości
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (23:20:43) napisano:
    jpop> Mój mąż sprzedał 5 lat temu mieszkanie razem ze swoją eks małżonką.

    (OT) He, he... sprzedawanie mieszkania z osoba w srodku jest niegodziwe.
    Nawet, jesli to tylko eks... :)))

    PS. Sorki za to, ale nie moglem sie postrzymac :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 3. Data: 2003-06-20 12:52:21
    Temat: Re: (OT) podatek od sprzedażynieruchomości
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysztof A. Ziembik wrote:
    > Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (23:20:43) napisano:
    > jpop> Mój mąż sprzedał 5 lat temu mieszkanie razem ze swoją eks małżonką.
    >
    > (OT) He, he... sprzedawanie mieszkania z osoba w srodku jest niegodziwe.

    Rozwiń Krzysiu, boś mnie zaciekawił niepomiernie. Czy niegodziwość owa
    wymierzona jest w Kupującego (choć zawsze można twierdzić, że to był
    prezent - niepodzianka) czy też w sprzedawaną zawartość lokalu?

    > PS. Sorki za to, ale nie moglem sie postrzymac :)
    Ja tez nie ;)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 4. Data: 2003-06-24 15:29:59
    Temat: Re: podatek od sprzedaży nieruchomości
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    >Jaka kara mu grozi i jakie są odsetki?

    najgorsza z możliwych - zwrot eksmałżonki z roszczeniem o wyrównanie strat
    moralnych ;-)

  • 5. Data: 2003-06-24 23:10:01
    Temat: Re[2]: (OT) podatek od sprzedażynieruchomości
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 20 czerwca 2003 o godzinie (14:52:21) napisano:
    m> Krzysztof A. Ziembik wrote:
> [...]

    m> Rozwiń Krzysiu, boś mnie zaciekawił niepomiernie. Czy niegodziwość owa
    m> wymierzona jest w Kupującego (choć zawsze można twierdzić, że to był
    m> prezent - niepodzianka) czy też w sprzedawaną zawartość lokalu?

    No wlasnie - kwestia sporna, czy eks w mieszkaniu zwieksza wartosc
    tegoz mieszkania czy obniza. A niegodziwe jest przedmiotowe
    traktowanie podmiotu :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl