  • 1. Data: 2002-03-11 12:36:36
    Temat: 7% VAT na internet
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@c...pl>

    Mam problem z przekonaniem mojej spółdzielni mieszkaniowej, że nie
    powinni mi naliczać 22% VATu za "abonament internetowy", lecz 7%.
    Głównej księgowej podałem nawet Dz. U. Nr 122, poz. 1324, ale ona
    twierdzi, że tam jest tylko 0% i to dla szkół. Jak ją przekonać? Proszę
    o odpowiednie paragrafy, pozycje i inne, które będę mógł jej zacytować.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2002-03-11 14:03:53
    Temat: Re: 7% VAT na internet
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 11 Mar 2002 13:36:36 +0100, Michal Jacykiewicz <m...@c...pl>
    wrote:

> [...]
    >twierdzi, że tam jest tylko 0% i to dla szkół. Jak ją przekonać? Proszę
    >o odpowiednie paragrafy, pozycje i inne, które będę mógł jej zacytować.

    Jak dla szkół to nie 0% lecz zwolnione co wbrew pozorom nie jest tym
    samym. Powołaj się na ustawę o podatku od towarów i usług (dziennik
    ustaw podałeś) załącznik nr 3 pozycja 88

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-03-14 10:47:43
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@c...pl>

    "Sławomir Dšbrowski" wrote:

    > Powołaj się na ustawę o podatku od towarów i usług (dziennik
    > ustaw podałeś) załącznik nr 3 pozycja 88.

    Dzięki. Pomogło.