  • 1. Data: 2002-03-11 10:46:35
    Temat: Stare koszty
    Od: "EMPI" <f...@k...uw.gov.pl>

    Hej !

    Znalazłem ostatnio fakturę z 2000 roku, którą przez nieuwagę
    nie zaksięgowałem. Czy jest możliwość zaksięgować ją jakoś teraz ?
    W końcu, co by nie było, to poniosłem faktyczny wydatek .

    Marek
    http://www.empimusic.z.pl

  • 2. Data: 2002-03-11 12:05:47
    Temat: Re: Stare koszty
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-11 11:46, Użytkownik EMPI napisał:
> [...]
    > nie zaksięgowałem. Czy jest możliwość zaksięgować ją jakoś teraz ?
    > W końcu, co by nie było, to poniosłem faktyczny wydatek .
    Właściwie nie, koszty muszą być zarachowane w roku którego dotyczą.
    Możesz ewentualnie skorygowac deklarację roczna za 2000, ale na taki
    sygnał US zacznie Ci sie bliżej przyglądać.
    Chociaz jeżeli kwota duża, to może sie opłacać nawet przetrzymać
    wizyte z US.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk