  • 1. Data: 2004-12-08 20:36:01
    Temat: APTEKA - KPIR i VAT a raport fiskalny miesieczny
    Od: "tremor" <t...@s...pl>

    Witam.

    Mam taki problem

    Na raporcie fiskalnym okresowym (łącznym za cały miesiąc) widnieje taki
    zapis OPŁATA.

    Kowta ta rozni sie od sumy netto i sumy brutto.

    Jak ksiegowac ten raport i co zrobic z kwota OPŁATA (zw. z refundacją)

    Pozdrawiam
    tremor

  • 2. Data: 2004-12-09 21:04:12
    Temat: Re: APTEKA - KPIR i VAT a raport fiskalny miesieczny
    Od: "onet" <A MORAD@HOTMAIL.COM>

    Użytkownik "tremor" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kowta ta rozni sie od sumy netto i sumy brutto.
    >
    > Jak ksiegowac ten raport i co zrobic z kwota OPŁATA (zw. z refundacją)

    OPLATA - VAT = PRZYCHOD ZE SPRZEAZY TOWAROW I USLUG W KPIR
    REFUNDACJA = INNE PRZYCHODY KPIR W DACIE WPLYWU NA KONTO
    VAT => VAT7
    OBROT DO VAT7 = SUMA NETTO Z PARAGONU (OW)

    a.m.

    ps. mozna by rozliczac "ile jest vatu w refundacji a ile w oplacie" ale ja
    tego nie stosuje

  • 3. Data: 2004-12-10 08:21:33
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/9/2004 10:04 PM, Użytkownik onet napisał:

    > ps. mozna by rozliczac "ile jest vatu w refundacji a ile w oplacie" ale ja
    > tego nie stosuje

    Tak się zastanawiam czy nie należałoby zastosować. O ile w przypadku
    podmiotów rozliczających się CITem nie ma to większego znaczenia bo
    kwotą przychodu nie jest odpłatność pacjenta lecz cała wartość sprzedaży
    o tyle w przypadku PITowców może się pojawić zarzut zaniżenia przychodów
    o kwotę VAT w refundacji.

    --
    gefragt