  • 1. Data: 2004-12-08 20:08:52
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "onasis" <o...@a...pl>

    witam

    czy otwierając sklep jestem zmuszony nabyć kasę fiskalną czy moge jakoś to
    ominąć i w inny teńszy sposób rozwiązać

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-09 08:02:10
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    > czy otwierając sklep jestem zmuszony nabyć kasę fiskalną czy moge jakoś to
    > ominąć i w inny teńszy sposób rozwiązać

    Masz rabat od Panstwa - 20000 obrotu bez kasy,
    a potem :( tez rabat - 50% netto -> taniej nie bedzie.

    Darek

  • 3. Data: 2004-12-09 08:46:19
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    onasis pisze:

    > witam
    >
    > czy otwierając sklep jestem zmuszony nabyć kasę fiskalną czy moge jakoś to
    > ominąć i w inny teńszy sposób rozwiązać
    >

    > dzieki i pozdrawiam

    Jak planujesz miec takimaly obrot ze Cie kasa fiskalna ominie - nieotwieraj
    sklepu...

    Jeslimasz nadzieje na normalny dochod i obrot - nie kombinuj.
    VAT od poczatku + Kasa od momentu przekrozcenia obrotu dobrze
    Ci zrobi.

    NAWET gdyby 20% obrotu stanowilo twoj dochod to po zarobieniu paru tysiecy
    "jestes VAT-manem" i masz kase.. nie warto kombinowac.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-12-12 16:58:59
    Od: "Piotrek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > NAWET gdyby 20% obrotu stanowilo twoj dochod to po zarobieniu paru tysiecy
    > "jestes VAT-manem" i masz kase.. nie warto kombinowac.

    Nie jest tak do końca. Jeżeli teraz otwiera się sklep to do końca roku nie
    można przekroczyć 20.000 zł (sprzedaży na rzecz os. fiz. nie prowadzących
    działalności gospodarczej lub rolników), a od 1 stycznia 2005 r. w związku z
    nieprzekroczeniem limitu w roku poprzednim 40.000 zł - też na rzecz os.
    fizyczn....
    Myslę że to już coś:)

    Pozdr
    Piter