  • 1. Data: 2004-12-08 19:45:57
    Temat: Zwolnienie z ZUSu dla osob po raz pierwszy otwierajacy DG
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Wiadomo moze cos co sie stalo z propozycja zwolnienia z czesci ZUSu osob
    ktore pierwszy raz otwieraja wlasna DG?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-12-09 08:36:35
    Od: "saint0" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wiadomo moze cos co sie stalo z propozycja zwolnienia z czesci ZUSu osob
    > ktore pierwszy raz otwieraja wlasna DG?

    Mnie tez to interesuje, niby mialo byc glosowanie we wtorek w tej sprawie ?

    pozdr.
    Lukasz

  • 3. Data: 2004-12-09 10:08:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mnie tez to interesuje, niby mialo byc glosowanie we wtorek w tej
    sprawie ?

    a to i ja sie dolacze..

    i dorzuce pytanie, czy jak piewrszy raz 2 DG naraz otworze to tez jestem
    zwolniony? (przy
    zalozeniu ze to powyzsze to prawda)

    P.

  • 4. Data: 2004-12-09 20:35:46
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    poczytajcie http://www.zus.pl/ref_99/porad4/default.asp?rozdz=ro
    zdz2
    Użytkownik "Przemek R."

  • 5. Data: 2004-12-09 21:27:14
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > poczytajcie http://www.zus.pl/ref_99/porad4/default.asp?rozdz=ro
    zdz2

    To dla absolwentow :(. A ja jestem studentem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2004-12-11 09:55:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To dla absolwentow :(. A ja jestem studentem.

    eee, no to po co nadzieje ludziom robisz .. to juz od dawna wiadomo.

    P.