  • 1. Data: 2005-02-21 16:28:08
    Temat: Aby najjaśniejszy szlag trafił prokom, zus i pogrom płatnika!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello All,

    <subject>

    Za co? Prokom i Pogrom: za brak możliwości normalnego wydrukowania dokumentu z
    wysłanego zestawu. ZUS: za odesłanie dokumentów wydrukowanych z wersji
    ...001 z głupawym pisemkiem o obowiązku korzystania z najnowszych
    wersji Pogromu Płatnika.

    Porówniałem wydruki. Różnią się jedną cyferką _poza_ _skanowanym_
    obszarem - czyli końcówką numeru wersji. Sterta korekt do śmieci tylko
    dlatego, że dotarła do ZUSu po 1.02.2005. Nie ma słów na kretyństwo
    tego, kto to odesłał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2005-02-21 16:34:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello All,

    Monday, February 21, 2005, 5:28:08 PM, I wrote:

    Zapomniałem o MinFinie - za zmianę druku przelewu podatków i banku,
    który odmówił przyjęcia przelewu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-02-21 19:10:48
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Zapomniałem o MinFinie - za zmianę druku przelewu podatków i banku,
    > który odmówił przyjęcia przelewu.

    A politycy uważają, ze są cacy, mają ciężką pracę i zbyt niskie zarobki,
    tylko naród jest głupi, że ich nie chce i jeszcze chce podwyżek płac :-(
    Biedny ZUS wykosztował się na PROKOM i apartamenty dla darmozjadów i już nie
    starcza na zasiłki , zdrowie i emerytury:-(