  • 1. Data: 2002-01-21 16:33:03
    Temat: BARDZO PROSZE O POMOC !!!
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Wynajmuje od osoby fizycznej lokal i otrzymuje rachunek na kwote 1800
    brutto - bez vat (zwolniony). Czesc lokalu odnajmuje i musze wystawic
    fakture na kwote 800 zł brutto. Czy mam w tych 800 zl ujac 22 % vatu. Jesli
    tak to strace na tym, a moze jest jakis sposob zeby nie stracic?

  • 2. Data: 2002-01-21 17:35:57
    Temat: Re: BARDZO PROSZE O POMOC !!!
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Kwestia zsadnicz - czy jest to lokal mieszkalny czy użytkowy, i czy część
    > tego lokaly wunajmujesz na cele mieszkalne czy użytkowe?
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > e-mail: m...@e...com.pl

    Jest to część sklepu.

  • 3. Data: 2002-01-21 19:20:01
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

  • 4. Data: 2002-01-21 21:31:26
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    OT

    Maddy
    Gdzie twój zegar tak pędzi :-)

    Ryszard

  • 5. Data: 2002-01-21 23:04:32
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Marek wrote:

    > Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jest to część sklepu.
    Jeżeli jesteś VATowcem, to musisz wystawić fakturę VAT.
    Kwota czynszu, jeżeli została uzgodniona brutto, musi niestety zawierać
    także VAT.
    To już tylko kwestia renegocjowania czynszu, nic innego nie da sie zrobić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl