  • 1. Data: 2002-01-30 12:23:38
    Temat: BIURO RACHUNKOWE PIT-VAT
    Od: "PIT-VAT" <p...@g...pl>

    Biuro Rachunkowe Pit-Vat świadczy profesjonalnie kompleksowe usługi księgowe
    i podatkowe dla wszystkich podmiotów gospodarczych.
    Gwarantujemy rzetelną i odpowiedzialną współpracę. Już nigdy nie będziesz
    niespokojny o rachunkowość Twojej firmy .

    Nasza działalność obejmuje:

    1. Prowadzenie księgowości dla firm rozliczających się w formie:
    zryczałtowanej, księgach rachunkowych, książce przychodów i rozchodów (VAT,
    PIT, CIT).
    2. Kompleksową obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym
    naliczanie składek i sporządzanie deklaracji
    3. Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
    rozliczanie podatku dochodowego pracowników
    4. Sporządzanie sprawozdań i bilansów
    5. Sporządzanie deklaracji rocznych dla osób fizycznych

    ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STORNY

    WWW.PITVAT.PRV.PL

    WWW.PITVAT.REPUBLIKA.PL

  • 2. Data: 2002-01-30 15:11:18
    Temat: Re: BIURO RACHUNKOWE PIT-VAT
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Oj, nieładnie...

  • 3. Data: 2002-01-30 15:39:57
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    a kysz spamerze...

    KTP

  • 4. Data: 2002-01-30 15:58:40
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Ależ nieładnie!
    A gdyby ktoś dał się skusić, to radzę skorzystać z rad dawanych na tej
    grupie. Wystarcza za niejdeno biuro podatkowe i zawsze można liczyć na
    dobre, pomocne słowo :-)
    Ja sam jak dotychczas korzystam z "usług" tej grupy i bardzo sobie to
    chwalę, samemu prowadząc księgowość ;-)

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 5. Data: 2002-01-30 16:05:51
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ależ nieładnie!
    > A gdyby ktoś dał się skusić, to radzę skorzystać z rad dawanych na tej
    > grupie. Wystarcza za niejdeno biuro podatkowe /.../
    Oczywiście biuro rachunkowe ;-)
    Urzędów Skarbowych nam wystarczy ;-)

    K.

  • 6. Data: 2002-01-30 17:37:29
    Temat: Odp: BIURO RACHUNKOWE PIT-VAT
    Od: "kodynn" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a395dc$8va$...@k...task.gda.pl...
    > Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście biuro rachunkowe ;-)
    > Urzędów Skarbowych nam wystarczy ;-)
    >
    > K.

    ---------------
    A ładnie to tak drwić z tych, którzy tutaj z żalu i bezinteresownej pomocy
    odpowiadają i Tobie, na niejednokrotnie głupiutkie pytania.
    Co nie oznacza, że pochwalam to ogłoszenie, pachnące raczej amatorszczyzną.

  • 7. Data: 2002-01-30 20:05:56
    Od: "PIT-VAT" <p...@g...pl>

    Przepraszam wszystkich za SPAM. Jest to jednak jedna z najtanszych form
    reklamy.
    "pachnące raczej amatorszczyzną." - w sumie mozna by zrobic skrypcik
    wywalajacy baner na cala strone...sadze ze było by to bardziej
    "profesionalne" ,napewno ucieszyłoby odwiedzających.
    Jezeli chodzi o drobną pomoc to Nasze biuro chetnie odpowie na pytania -
    wystarczy skorzystac z formularza.

    Biuro Rachunkowe PIT-VAT
    Bogdan Sobczak

  • 8. Data: 2002-01-30 20:52:19
    Od: "kodynn" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik PIT-VAT <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a39jd5$1nn5$...@p...acn.pl...
> [...]
    > "profesionalne" ,napewno ucieszyłoby odwiedzających.
    > Jezeli chodzi o drobną pomoc to Nasze biuro chetnie odpowie na pytania -

    Jeszcze słowo - ja nie o formie lecz treści. Profesjonalne, nie reklamują
    się
    i tyle. Nie mówiąc już o doradcach podatkowych, bo jeśli taki zareklamował
    by się, to już amator czystej wody.

    ..

  • 9. Data: 2002-01-31 12:43:08
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    pomocy
    > odpowiadają i Tobie, na niejednokrotnie głupiutkie pytania.

    Oj nie drwię! Poważnie - sorry! I wielkie dzięki za każdą pomoc - korzystam,
    a jakże!
    Napisałem "biuro podatkowe" a mi to kojarzy się z Urzędem Skarbowym;
    powinienem od razu napisać "biuro rachunkowe".
    Właśnie o to mi chodzi, by ludzie pytali na grupie, bo tu naprawdę
    wszystkiego można się dowiedzieć.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 10. Data: 2002-01-31 15:14:50
    Od: "Miloha Odzież Ciążowa" <m...@m...pl>

    Użytkownik "PIT-VAT" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam wszystkich za SPAM. Jest to jednak jedna z najtanszych form
    > reklamy.
    > "pachnące raczej amatorszczyzną." - w sumie mozna by zrobic skrypcik

    ^^ nawet spam powinien się trzymać jako tako netykiety ;-(

    --
    Leszek