  • 1. Data: 2002-01-30 10:47:15
    Temat: Byłem dziś w US
    Od: "Slawko" <r...@f...onet.pl>

    Byłem dzisiaj w US i się dowiedziałem, że jeżeli w PIT 36 w pozycji:
    przychód z DG wpiszę 0 to nie mogę w pozycji koszty wpisać innej kwoty niż 0
    zł. Czyli wynika z tego, że jeśli nie miałem w roku podatkowym sprzedaży to
    nie mogłem mieć też żadnych kosztów. A co jeśli koszty wynikają choćby z
    samej różnicy remanentowej?

    Sławek

  • 2. Data: 2002-01-30 12:24:51
    Temat: Re: Byłem dzi? w US
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Jan 2002 11:47:15 +0100, w <a38j66$5mn$1@news.onet.pl>,
    "Slawko" <r...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Byłem dzisiaj w US i się dowiedziałem, że jeżeli w PIT 36 w pozycji:
    > przychód z DG wpiszę 0 to nie mogę w pozycji koszty wpisać innej kwoty niż 0
    > zł.

    A czy podała jakąś podstawę prawną?

  • 3. Data: 2002-01-30 12:52:28
    Od: "Slawko" <r...@f...onet.pl>

    > A czy podała jakąś podstawę prawną?

    Niestety zapomniałem spytać

    Sławek

  • 4. Data: 2002-01-31 21:47:07
    Temat: Re: Byłem dziś w US
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Użytkownik "Slawko" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł. Czyli wynika z tego, że jeśli nie miałem w roku podatkowym sprzedaży
    > nie mogłem mieć też żadnych kosztów. A co jeśli koszty wynikają choćby z

    Kosztem są wydatki poniesione w celu uzyskania przychodu (nie mylić z
    dochodem) więc jeśli przychody wyniosły zero, to Twoje wydatki nie są KUP. I
    takie pewnie było rozumowanie Pani w US.

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

  • 5. Data: 2002-01-31 21:49:08
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

> [...]
    0
    > zł. Czyli wynika z tego, że jeśli nie miałem w roku podatkowym sprzedaży

    A tak poza tym, to po co Ci one (te koszty ) ?

  • 6. Data: 2002-01-31 22:27:21
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Kosztem są wydatki poniesione w celu uzyskania przychodu (nie mylić z
    >dochodem) więc jeśli przychody wyniosły zero, to Twoje wydatki nie są KUP. I
    >takie pewnie było rozumowanie Pani w US.

    Ale czy jest gdzieś powiedziane, że to musi się zamknąć
    w jednym roku podatkowym albo innym okresie czasu?
    Można np. ponieść koszty w grudniu, a przychody stąd wynikające
    uzyskać w lutym przyszłego roku.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-01-31 22:39:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, Fencer by (s)word wrote:

    >+ Użytkownik "Slawko" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > przychód z DG wpiszę 0 to nie mogę w pozycji koszty wpisać innej kwoty niż
    >+ > 0 zł
    [...]
    >+ A tak poza tym, to po co Ci one (te koszty ) ?

    Żeby w przyszłych latach rozliczyć stratę ? (odjąć od dochodu !)
    -:)

    >+ Pozdrówka,

    Wzajem - Gotfryd