  • 1. Data: 2002-01-30 11:03:40
    Temat: proszę pomóżcie!
    Od: "Madek" <m...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w sprawie importu usług. W jaki sposób mam rozliczyć
    taką fakturę?
    Madek

  • 2. Data: 2002-01-30 11:44:22
    Temat: Re: proszę pomóżcie!
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Madek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a38jra$c4e$...@h...uw.edu.pl...
    > Bardzo proszę o pomoc w sprawie importu usług. W jaki sposób mam rozliczyć
    > taką fakturę?

    A z czym masz problem?

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-30 12:24:43
    Od: "Madek" <m...@w...pl>

    > Użytkownik Madek <m...@w...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    > napisał:a38jra$c4e$...@h...uw.edu.pl...
    >
    > A z czym masz problem?
    >
    > Karol

    Ze wszystkim! Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, a sprawa jest
    pilna. Wiem, że mam odprowadzić Vat należny, ale wiem też, że mam prawo do
    odliczenia vat naliczonego. Na jakiej podstawie? Tak naprawdę, nie wiem
    nic... Ale ktoś już kiedys to powiedział

  • 4. Data: 2002-01-30 13:00:17
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Madek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a38oj9$ecr$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
    > odliczenia vat naliczonego. Na jakiej podstawie? Tak naprawdę, nie wiem
    > nic... Ale ktoś już kiedys to powiedział

    Ustawa o VAT wraz z rozporzadzeniem.
    Jezeli usluga wykonana na terenie Polski to wykazujesz VAT nalezny i
    naliczony.
    Szczegoly co do terminu obowiazku podatkowego sa okreslone w rozporzadzeniu.
    W ostatecznosci jest to miesiac nastepny po wykonaniu uslugi (?).
    Problemem moze byc podstawa opodatkowania (kwestia kursu-z jakiego dnia).
    Nie jest to w przepisach VATowskich okreslone w sposob jednoznaczny, a moze
    nawet wcale nie jest to okreslone.

    Uwaga:
    MF szykuje zmiane tych przepisow.

    Karol