  • Data: 2005-04-20 09:59:25
    Temat: Re: Błędne rozliczanie PIT'ów w DG - duży problem...
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka jest najlepsza decyzja?
    Najlepszej Ci nie podam, ale osobiście bym to zostawił. Chyba, że masz
    słabe nerwy.

    W zasadzie od strony kwoty podatku należnego w skali roku to niewiele
    zmienia,
    więc może w razie kontroli wlepią ci po prostu niewysoki mandat?
    Policz dokładnie, na ile i czy w ogóle, "skubnąłeś" skarb państwa.

    I uściślając: składki rozlicza się nie w miesiącu płatności, ale w miesiącu
    w którym
    dokonałeś fizycznie wpłaty (co ma znaczenie jeżeli się spóźniasz i płacisz w
    innym
    miesiącu niż powinieneś).

    Powyższa rada zupełnie prywatna. Nie miałem nigdy takiego problemu, ale
    kilka
    błędów (formalnych, podatkowo nic nie zmieniających) które mam w starych
    księgach, nie ruszałem.

    --
    powodzenia
    Fasola