  • 1. Data: 2009-07-23 11:20:19
    Temat: Bledny VAT-7K i korekta przed terminem - czy skladac z czynnym zalem/wyjasnieniem?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zlozylem tydzien temu VAT-7K i znalazlem blad - nie zaksiegowalem
    jednej faktury sprzedazy.

    Skladam teraz korekte, wciaz jestesmy przed 25-tym a wiec koryguje w
    terminie zlozenia wlasciwej deklaracji.

    Czy dolaczac wyjasnienie/czynny zal/cokolwiek czy wystarczy sama
    korekta deklaracji?

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 2. Data: 2009-07-23 11:59:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    WAM pisze:
> [...]
    > terminie zlozenia wlasciwej deklaracji.
    >
    > Czy dolaczac wyjasnienie/czynny zal/cokolwiek czy wystarczy sama

    Do korekty zawsze musi być wyjaśnienie. Czynny żal nie jest potrzebny.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2009-07-23 13:32:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-07-2009 o 13:59:57 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Do korekty zawsze musi być wyjaśnienie. Czynny żal nie jest potrzebny.

    A ściślej - "korekta" bez wyjaśnienia to nie korekta tylko samodonos :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-07-23 17:54:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Jul 2009 13:59:57 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Do korekty zawsze musi być wyjaśnienie. Czynny żal nie jest potrzebny.
    Dziekuje, zlozylem korekte z wyjasnieniem :D
    Mam nadzieje ze przejdzie bez echa ;)

    WAM