  • 1. Data: 2009-04-20 09:45:02
    Temat: Brak rozliczenia ze strony pracodawcy.
    Od: NIESPAMOWAC <n...@o...pl>

    Były pracodawca zapomniał wystawić PIT-11 za 2008 rok (i zapomina z
    uporem maniaka w dalszym ciągu).
    W jaki sposób należy rozliczyć podatek dochodowy od osób fizycznych a w
    jaki można go zdyscyplinować i poprawić mu pamięć ?
    Zaznaczam, iż nie chce nikomu robić bubu ale mając wybór między własnym
    tyłkiem a jego wybiorę ten bliższy.

  • 2. Data: 2009-04-20 09:47:24
    Temat: Re: Brak rozliczenia ze strony pracodawcy.
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2009 o 11:45:02 NIESPAMOWAC <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > jaki można go zdyscyplinować i poprawić mu pamięć ?
    > Zaznaczam, iż nie chce nikomu robić bubu ale mając wybór między własnym

    Nie potrzebujesz tak naprawdę PIT-11, wystarczy wpisać co trzeba na PIT-37 (albo 36).
    Przychody masz na "paskach", koszty możesz sobie wziąć z ustawy,
    pozostają składki ZUS, trzeba by je wyliczyć albo wziąć z księgowości.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-20 09:52:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello NIESPAMOWAC,

    Monday, April 20, 2009, 11:45:02 AM, you wrote:

> [...]
    > jaki można go zdyscyplinować i poprawić mu pamięć ?
    > Zaznaczam, iż nie chce nikomu robić bubu ale mając wybór między własnym

    Tyłek byłego pracodawcy jest Ci bliższy od własnego? Hmmmmm....

    NMSP ;-D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-04-20 10:32:20
    Od: NIESPAMOWAC <n...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Tyłek byłego pracodawcy jest Ci bliższy od własnego? Hmmmmm....
    Zasadniczo nie ;) i nigdy nie był.
    Acz jak mawiała moja prababcia : żyj tak żeby mieć jak najwięcej radochy
    i jak najmniej szkodzić przy tym innym.

  • 5. Data: 2009-04-20 12:41:34
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "NIESPAMOWAC" napisał w wiadomości :
> [...]
    > jaki można go zdyscyplinować i poprawić mu pamięć ?
    > Zaznaczam, iż nie chce nikomu robić bubu ale mając wybór między własnym

    Miałem identyczną sytuację i poszedłem wprost zapytać do US.
    Pan z okienka poinformował mnie że do PIT'a wpisuję te dane które znam lub
    potrafię podać, oraz dodatkowo mam napisać oświadczenie że nie mogłem wpisać
    pozostałych z powodu niedostarczenia stosownego rozliczenia od pracodawcy.
    Pan powiedział że jak nie chcę to nawet nie muszę podawać nazwy pracodawcy
    co wydało mi się wręcz dziwne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-04-20 15:16:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    Piotr pisze:

> [...]
    > Pan powiedział że jak nie chcę to nawet nie muszę podawać nazwy pracodawcy

    Dlaczego?
    Jak będą sprawdzać Twoje zeznanie na pewno to zauważą i poproszą o
    bliższe dane. :)

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-04-21 06:43:07
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości

    > Dlaczego?
    > Jak będą sprawdzać Twoje zeznanie na pewno to zauważą i poproszą o bliższe
    > dane. :)

    też tak uważam,
    ale podałem tylko to co usłyszałem w okienku,

    Piotr