    From: "Piotr" <h...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Brak rozliczenia ze strony pracodawcy.
    Date: Mon, 20 Apr 2009 14:41:34 +0200

    Użytkownik "NIESPAMOWAC" napisał w wiadomości :
    > Były pracodawca zapomniał wystawić PIT-11 za 2008 rok (i zapomina z uporem
    > maniaka w dalszym ciągu).
    > W jaki sposób należy rozliczyć podatek dochodowy od osób fizycznych a w
    > jaki można go zdyscyplinować i poprawić mu pamięć ?
    > Zaznaczam, iż nie chce nikomu robić bubu ale mając wybór między własnym
    > tyłkiem a jego wybiorę ten bliższy.

    Miałem identyczną sytuację i poszedłem wprost zapytać do US.
    Pan z okienka poinformował mnie że do PIT'a wpisuję te dane które znam lub
    potrafię podać, oraz dodatkowo mam napisać oświadczenie że nie mogłem wpisać
    pozostałych z powodu niedostarczenia stosownego rozliczenia od pracodawcy.
    Pan powiedział że jak nie chcę to nawet nie muszę podawać nazwy pracodawcy
    co wydało mi się wręcz dziwne.

    Pozdrawiam
    Piotr