  • 1. Data: 2003-03-09 17:39:18
    Temat: Chory prcownik- kto mu płaci ja czy ZUS??
    Od: c...@p...onet.pl

    Zatrudniłem pracownika,
    umowa o pracę okres próbny 3miesiące- mój pierwszy pracownik w mojej firmie
    jednoosobowej. Wcześniej pracował na umowę zlecenie (trzy umowy) miał opłacane
    ubezpieczenie rentowe, emerytalne, chorobowe i zdrowotne przez wcześniejszego
    pracodawcę- wszystko w ciagłości prawie 7miesięcy.
    Od 03 marca parcuje u mnie, a dzis zatelefonował, że ma 31dni L4!!!!
    Przysługuje mu zapewne wynagrodzenie w skali 80%, ale kto ma mu to wypłacić ja
    czy ZUS??? Prosze o odpowiedz co i jak bo dziś nie zasnę, a zapewne jutrzejsze
    tłumaczenia przez telefon Pani w Zus będą niejasne.

  • 2. Data: 2003-03-09 18:37:27
    Temat: Re: Chory prcownik- kto mu płaci ja czy ZUS??
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    c...@p...onet.pl chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Od 03 marca parcuje u mnie, a dzis zatelefonował, że ma 31dni L4!!!!
    > Przysługuje mu zapewne wynagrodzenie w skali 80%, ale kto ma mu to
    > wypłacić ja czy ZUS??? Prosze o odpowiedz co i jak bo dziś nie zasnę,

    Niestety Ty [płacisz wynagrodzenie za czas choroby]

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-03-10 12:59:11
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
[...]
    :
    : Niestety Ty [płacisz wynagrodzenie za czas choroby]

    przez 33 dni