  • 1. Data: 2003-03-09 15:19:22
    Temat: Plytki ceramiczne!
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    Witam!!!

    Mam takie pytanie: Czy moge odliczyc sobie od podatku(w ramach remontu)
    kupno plytek ceramicznych do kuchni na sciane? Oraz czy moge sobie odliczyc
    zakup nowych mebli do kuchni?

    Z gory dziekuje
    Justysi@W z miasta nad Brdą

    j...@p...fm
    "--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

  • 2. Data: 2003-03-09 18:41:27
    Temat: Re: Plytki ceramiczne!
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Justysi@W chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Witam!!!
    >
    > Mam takie pytanie: Czy moge odliczyc sobie od podatku(w ramach
    > remontu) kupno plytek ceramicznych do kuchni na sciane? Oraz czy moge
    > sobie odliczyc zakup nowych mebli do kuchni?

    Płytki tak,meble nie (choć są też inne poglądy)

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!