  • 1. Data: 2003-03-09 12:04:04
    Temat: SZUKAM PRACY NA TEM:ŚRODKI KARNE ZWIĄZ. Z POPEŁNIENIEM PRZEST. LUB WYKROCZ. SKARBOW.
    Od: "Profil1" <j...@x...wp.pl>

    ŚRODKI KARNE ZWIĄZANE Z POPEŁNIENIEM PRZESTĘPSTWA LUB WYKROCZENIA SKARBOWEGO

    Powinny się w niej zwierać takie punkty jak:

    I. Środki karne przewidziane za popełnienie przestępstwa i
    wykroczenia skarbowego
    1.1.Dobrowolne poddanie się odpowiedzialności (zaniechanie i
    ukaranie sprawcy)
    1.2.Przepadek przedmiotów
    1.3.Ściągnięcie równowartości pieniężnej przepadku przedmiotów.

    II. Środki karne przewidziane za popełnienie przestępstwa
    skarbowego
    2.1. Przepadek osiągniętych korzyści majątkowych
    2.2 Zakaz prowadzenia określonej działalności gospodarczej,
    wykonywania określonego zawodu lub zajmowania określonego
    stanowiska
    2.3 Poddanie wyroku do publicznej wiadomości
    2.4 Pozbawienie praw publicznych

    Potrzebuję to "na wczoraj" pali mi się grunt pod nogami.
    Proszę pomórzcie!

    Z góry dziękuję:)
    AZJA

  • 2. Data: 2003-03-10 08:00:34
    Temat: Re: SZUKAM PRACY NA TEM:?RODKI KARNE ZWIĽZ. Z POPEŁNIENIEM PRZEST. LUB WYKROCZ. SKARBOW.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 09-03-2003 13:04, Użytkownik Profil1 napisał:
    > ?RODKI KARNE ZWIĽZANE Z POPEŁNIENIEM PRZESTĘPSTWA LUB WYKROCZENIA SKARBOWEGO
    >
    > Powinny się w niej zwierać takie punkty jak:
    [...]
    > Potrzebuję to "na wczoraj" pali mi się grunt pod nogami.
    > Proszę pomórzcie!

    Hmm... leń i to bezwstydny - nawet nie ugryzł tematu, nie potrafi
    poprawnie skonfigurowac czytnika, nie zna ortografii.
    Dziekujmy bogu że nie studiuje medycyny...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl