  • 1. Data: 2002-03-22 13:27:11
    Temat: Co na 22% od poniedziałku?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Gdzie mogę znaleźć spis SWW, które z poniedziałkiem będą opodatkowane
    stawką 22%?

    Albo mi potrafię znaleźć, albo na sejm.gov.pl nie opublikowano jeszcze
    tekstu nowej ustawy.

  • 2. Data: 2002-03-22 14:56:01
    Temat: Re: Co na 22% od poniedziałku?
    Od: "Adam" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mogę znaleźć spis SWW, które z poniedziałkiem będą opodatkowane
    > stawką 22%?
    >
    > Albo mi potrafię znaleźć, albo na sejm.gov.pl nie opublikowano jeszcze
    > tekstu nowej ustawy.

    http://tychy.com.pl/pub/biul37.exe

    Po rozpakowaniu uruchom index.htm

    Jest tam ujednolicony na 26.tekst ustawy o VAT

    Pa.
    EdAd

  • 3. Data: 2002-03-22 18:26:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Mar 2002 15:56:01 +0100, w <a7fgeu$ctv$1@news.tpi.pl>, "Adam"
    <e...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci

    > http://tychy.com.pl/pub/biul37.exe
    > Po rozpakowaniu uruchom index.htm
    > Jest tam ujednolicony na 26.tekst ustawy o VAT

    Dzięki.

    Mam teraz drugie pytanie - towary rehab. o SWW 2885 -- jaką miały
    stawkę do obecnej nowelizacji? Bo jeśli dobrze doczytałem, teraz
    obowiązuje je stawka 7%.

  • 4. Data: 2002-04-05 16:08:28
    Od: <m...@p...fm>

    na www.wrkch.pl jest pełne PKWiU oraz SWW w zakładce "zamówienia publiczne"