  • Data: 2011-06-23 09:55:02
    Temat: Re: Co na to US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jun 2011, Bogdan wrote:

    > aby było ciekawiej wcześniej przed zapłatą zobowiązań z konta DG osoba
    > pobrała zaliczki z kasy spółki na kwotę wyższą niż suma tych przelewów.

    A, to było zaraz tak napisać.
    Na mój gust owa osoba wobec tego zużyła "spółkową" zaliczkę na
    spółkowe cele.
    Ściślej: potrąciła z osobiście posiadanej zaliczki wierzytelność
    która powstała w wyniku zapłaty z konta DG.
    W myśl KC - potrącenie działa wstecz.
    Wniosek: pożyczki nie było.

    Na pytanie czy i jaki zarzut można postawić w takim przypadku
    ja odpowiedzi nie znam, może ktoś ma pomysł.
    Mi wygląda na "legalne".

    pzdr, Gotfryd