  • 1. Data: 2002-08-27 08:41:25
    Temat: Cofniete zwolnienie chorobowe
    Od: p...@p...onet.pl

    Mojej znajomej ktora miala operacje (spr.kobiece) i po operacji pozostawala na
    zwolneniu lekarkim przychodzily caly czas wezwania an komisje lekarskie az na
    ostatniej cofnieto jej zwolnienie nie widzac podstaw do dalszej niezdolnosci do
    pracy. Co z tym zrobic ?

  • 2. Data: 2002-08-27 21:14:08
    Temat: Re: Cofniete zwolnienie chorobowe
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > ostatniej cofnieto jej zwolnienie nie widzac podstaw do dalszej

    Jeśłi chodziła na komisje i cofnięcie jest (wg niej) niezgodne to może
    odwołać się do Sądu