  • 1. Data: 2002-08-27 07:42:12
    Temat: Fundusz Pracy
    Od: "| shap |" <s...@o...pl>

    Mam małe pytanko, jeśli prowadzę działalność gospodarczą, nie zatrudniam
    pracowników , fima jednoosobowa (taka firma na miarę kryzysu). Acha jestem
    zatrudnionyjeszcze w innej firmie gdzie jao praconik mam opłacane wszystkie
    świadzczenia.... Czy prowadząc firmę muszę odprowadzać skłądkę na Fundusz
    Pracowniczy?
    dzięki za info

  • 2. Data: 2002-08-27 08:13:07
    Temat: Re: Fundusz Pracy
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "| shap |" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszystkie
    > świadzczenia.... Czy prowadząc firmę muszę odprowadzać skłądkę na Fundusz
    Jeżeli wynagrodzenie z etatu wynosi co najmniej 760 zł. brutto to z
    działalności płacisz tylko składkę zdrowotną.
    Jolka