  • 1. Data: 2004-12-09 09:31:04
    Temat: Czy dla samochodu nie wprowadzonego do srodkow trwalych trzeba prowadzic ewidencje przebiegu ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Mam dzialalnosc: ryczalt + VAT. Czy dla osobowego samochodu bedacego moja
    wlasnoscia musze prowadzic ewidencje przebiegu zeby moc odliczac VAT z
    zakupow czesci zamiennych ? Takie samo pytanie, co do samochodu dostawczego
    (ciezarowego wedlug ustawy o VAT) uzyczonego mi na umowe uzyczenia. Czy
    musze prowadzic ewidencje przebiegu zeby odliczyc VAT z zakupow paliw i
    czesci zamiennych ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-12-09 22:06:54
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > (ciezarowego wedlug ustawy o VAT) uzyczonego mi na umowe uzyczenia. Czy
    > musze prowadzic ewidencje przebiegu zeby odliczyc VAT z zakupow paliw i

    w obu przypadkach tak - trzeba
    pzdr jas

  • 3. Data: 2004-12-10 06:29:50
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w obu przypadkach tak - trzeba
    > pzdr jas

    A czy ten samochod dostawczy bedzie wtedy traktowany jako moj prywatny, czy
    firmowy ?

    --
    Patryk