  • 1. Data: 2004-12-08 23:09:09
    Temat: Blad czeski w VAT-7 a czynny zal
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Wypełniając deklarację za listopad, zauważyłem, że na poprzedniej błędnie
    wpisałem "Kwotę nadwyżki z poprzedniej deklaracji" - zbyt dużo sobie
    odjąłem. Jednak ani przed znalezieniem błędu ani po jego skorygowaniu nie
    mam podatku do zapłacenia. Chcę jutro złożyć korektę. Czy mam do tego
    dołączyć "czynny żal" lub jakieś pisemne wyjaśnienia?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-12-09 08:04:09
    Temat: Re: Blad czeski w VAT-7 a czynny zal
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
    > mam podatku do zapłacenia. Chcę jutro złożyć korektę. Czy mam do tego
    > dołączyć "czynny żal" lub jakieś pisemne wyjaśnienia?

    Tak zupełnie z innej beczki - co to za wynalazek ten 'czynny żal'? Gdzie o
    tym piszą? Mam iść do US i się biczować na korytarzu? :)

    P.

  • 3. Data: 2004-12-09 08:42:38
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał

    > Tak zupełnie z innej beczki - co to za wynalazek ten 'czynny żal'? Gdzie o
    > tym piszą? Mam iść do US i się biczować na korytarzu? :)

    Nie musisz sie biczowac, wystarczy tylko pasc na kolana i blagac
    o przebaczenie ;)

    Tu poczytaj: http://www.twojbiznes.infor.pl/index.php?art=227

    Neko