  • 1. Data: 2005-04-10 17:09:20
    Temat: Czy istnieje przedmiotowy ułatwiający wypełnienie PIT/D?
    Od: "WuKa" <w...@o...pl>

    Szukam "ściągi" do rzetelnego wypełnienia PIT/D. Miałem solidny remont
    mieszkania, zebrało się sporo faktur z pozycjami o różnym domniemaniu
    możliwości ich odliczenia od podatku. Gdzie mogę zobaczyć wykaz, jaki ułatwi
    mi selekcję tych pozycji? Dlaczego to jest tak trudno dostępne? Widziałem to
    kiedyś w US w rękach urzędnika, ale to zapewne jakiś ich wewnętrzny druk.

    WuKa

  • 2. Data: 2005-04-10 17:11:21
    Od: "WuKa" <w...@o...pl>

    miało być w temacie: wykaz

    WuKa

  • 3. Data: 2005-04-10 22:42:00
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

> [...]
    > kiedyś w US w rękach urzędnika, ale to zapewne jakiś ich wewnętrzny druk.

    Wszystko jest w rozporzadzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i
    Budownictwa z 21 grudnia 1996 r. (Dz. U. nr 156, poz. 788). Co prawda nie
    obowiazuje od 30 czerwca 2004 r., ale ulga obejmuje lata 2003-2005, sprawdz
    tam.

    pozdrawiam,

    Plissken