  • 1. Data: 2003-04-18 14:44:45
    Temat: Czy ktos może polecić jakieś solidne i w miarę niedrogie biuro rachunkowe
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Czy ktos może polecić jakieś solidne i w miarę niedrogie biuro rachunkowe

    Najlepiej zlokalizowane w Podgórzu (nie chce mi się biegać z papierami na
    drugi koniec miasta)
    preferowane okolice Kalwaryjskiej, Wadowickiej, Limanowskiego

    w przypadku odpowiedzi na priv - prosze uważać na pułapkę w adresie

  • 2. Data: 2003-04-20 12:51:44
    Od: "AA" <s...@w...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugi koniec miasta)
    > preferowane okolice Kalwaryjskiej, Wadowickiej, Limanowskiego

    Warszawa, Kraków czy może Nowy Jork

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-04-28 19:10:37