  • 1. Data: 2003-04-18 08:05:04
    Temat: Czy można wystawić korektę sorzedaży z grudnia
    Od: "Dzynek" <x...@p...onet.pl>

    Sprzedałem towar w grudniu , ze wzgledu na brak zapłaty
    zwrócono mi go , czy mogę wystawic korektę na całość
    ale z datą marcową,

  • 2. Data: 2003-04-18 10:56:32
    Od: "Biedrona" <m...@b...com>

    > Sprzedałem towar w grudniu , ze wzgledu na brak zapłaty
    > zwrócono mi go , czy mogę wystawic korektę na całość
    > ale z datą marcową,

    grudzięń

  • 3. Data: 2003-04-18 12:22:54
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Biedrona" <m...@b...com> napisał w wiadomości

    > grudzień
    --------------------------
    Nie bardzo wiem co to ma być ten grudzień ?
    Odp.
    Masz zwrot w marcu to fk wystwiasz z data marcową i czekasz jak otrzymasz
    potwierdzenie odbioru to korygujesz vat.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-04-18 12:38:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Biedrona napisał:

    > grudzięń

    Co "grudzięń"?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-18 20:50:07
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > Co "grudzięń"?

    Fajny "mięsiąć" jest-są Święta i Mikołaj, o i zima przychodzi, i jest
    czysto jak śnieg spadnie itp

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!