  • 11. Data: 2002-01-03 09:29:52
    Temat: Re: Czy można odliczyć ...
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Dla podatnika lepiej jest, gdy pomieszczenie stanowi czesc budynku.
    > I niewazne czy to garaz, czy "piwnica". Niedawno temu w GP o sporze

    urzad w krakowie nie pozwala w duzej uldze budowlanej na odliczanie garazu
    choc jest on czescia budynku - ale bloku!

    ania

  • 12. Data: 2002-01-03 09:31:31
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1184b$q0g$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > "Prawo niematerialne" do parkowania samochodu w okreslonym miejscu,
    > bez tytulu wlasnosci.

    To bedzie chyba jakis wynajem?

    Karol

  • 13. Data: 2002-01-03 09:36:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

    > urzad w krakowie nie pozwala w duzej uldze budowlanej na odliczanie garazu
    > choc jest on czescia budynku - ale bloku!
    >
    > ania

    Dzieki za info Pamni Aniu.

    Urzad ma prawo do swojego zdania...
    Ciekawe czy ktos sie z tym "przejechal do NSA".

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-01-03 09:48:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" <[...]
    > To bedzie chyba jakis wynajem?
    >
    > Karol

    Nie wiem...
    Chodzi mi o to, ze jednym z atrybutuw wlasnosci jest mozliwosc
    sprzedarzy.

    Mnie chodzi o sytuacje, gdy do miszkania doplaca sie okreslona kwote
    co UPOWAZNIA do parkowania przez nieograniczony czas w okreslonym miejscu
    WLASCICIELOWI LOKALU, bez mozliwosci zbycia tego prawa (lub tez z taka
    mozliwoscia).

    Wynajem charakteryzuje sie raczej tym, ze umowa ma okreslony czas, lub czas
    nieokreslony,
    lecz oplata jest zalezna od czasu.

    Boguslaw

  • 15. Data: 2002-01-03 09:54:59
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Urzad ma prawo do swojego zdania...
    > Ciekawe czy ktos sie z tym "przejechal do NSA".

    kobita powolywala sie na jakis przepis ale nie pamietam - odliczenia
    dokonywala moja wspolniczka
    ja wiem napewno ze mozna odliczyc garaz wchodzacy w sklad budynku - ale
    jednorodzinnego, za to nie mozna wolnostojacego garazu jesli ma sie domek

    ania

  • 16. Data: 2002-01-03 10:02:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

    > kobita powolywala sie na jakis przepis ale nie pamietam - odliczenia
    > dokonywala moja wspolniczka

    Ja wiem, ze mile panie z US maja SWOJA interpretacje.

    W ustawie o pdoof chyba nic takiego nie ma, wiec ciekawi mne,
    czy ktos sie z tym przeszedl do sadu.

    Bo cala sprawa rozbija sie o to co jest, a co nie jest budowa domu...

    Acha... Tam jest chyba domu lub lokalu w budynku wielorodzinnym.
    Wiec co jest, a co nie jest czescia owego lokalu.

    Cos mi sie placze po pamieci ze w GP napisamno iz
    ktos wygral wlasnie sprawe o piwnice...

    > ja wiem napewno ze mozna odliczyc garaz wchodzacy w sklad budynku - ale
    > jednorodzinnego, za to nie mozna wolnostojacego garazu jesli ma sie domek

    Nooo wolnostojacy garaz nie jest czescia budynku...

    > ania

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 17. Data: 2002-01-03 10:05:50
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    >
    > Acha... Tam jest chyba domu lub lokalu w budynku wielorodzinnym.
    > Wiec co jest, a co nie jest czescia owego lokalu.

    to jakby sie cos zatluklo glosniej - to prosze o informacje:-)
    wspolniczka bylaby zachwycona!
    developer sprzedal im garaz za baaardzo wysoka cene - polityka byla taka -
    nizsza cena za m2 za to garaz drogi:( a sierotka to podpisala i teraz nie
    moze wykorzystac calej ulgi

    ania

  • 18. Data: 2002-01-04 07:37:03
    Od: "patolog" <p...@p...onet.pl>

    Poprzedni post już nieaktualny, bo pisałem go wczoraj, a przeleżał się w
    skrzynce nadawczej do dzisiaj.
    Michał.
    Co do NSA, było o tym w jakimś czasopiśmie Newsweek?, Profit?, ale już go
    nie mam. Może ktoś znajdzie jakieś namiary na ten wyrok, proszę?
    Michał

  • 19. Data: 2002-01-04 11:47:19
    Temat: Do kiedy trzeba sie "oswiadczyc" ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Przypomnijcie mi laskawie, do kiedy to trzeba w US zlozyc oswiadczenie
    o formie opodatkowania ?

    Boguslaw

  • 20. Data: 2002-01-04 11:52:38
    Temat: Re: Do kiedy trzeba sie "oswiadczyc" ?