  • 1. Data: 2003-12-14 12:20:57
    Temat: Czy muszę mieć fakturę?
    Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie. Studiuję na studiach zaocznych i oczywiście całe czesne
    odliczam sobie. Płacę za studia na poczcie. I tak sobie myślę _ jeżeli
    Skarbowemu przyjdzie do głowy sprawdzić moje zeznanie podatkowe, to czy
    zadowolą się podstęplowanym przekazem pocztowym czy będę musiała koniecznie
    przedstawić fakturę? Dodam , że miejsce, na gdzie studiuję jest tak
    archaiczne, że dostanie faktury graniczy z cudem i czeka się na nią baaardzo
    długo.

  • 2. Data: 2003-12-14 14:38:27
    Temat: Re: Czy muszę mieć fakturę?
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Magdalena" nastukał:
> [...]
    > przedstawić fakturę? Dodam , że miejsce, na gdzie studiuję jest tak
    > archaiczne, że dostanie faktury graniczy z cudem i czeka się na nią

    Do udokumentowania wydatków z tyt. kształcenia w szkole wyższej wystarczy
    przedstawienie przekazu pocztowego. US nie powinien się czepiać :) Może być
    także zaświadczenie, ile wpłaciłaś w danym roku kalendarzowym tytułem
    czesnego.

    pozdrawiam
    sia_ka