  • 1. Data: 2003-12-14 07:34:19
    Temat: Odliczenie sprzetu komputerowego
    Od: "matt gray" <l...@o...pl>

    Slyszalem, ze w tym roku mozliwe jest jeszcze pewnie po raz ostatni
    odliczenie
    zakupu sprzetu komputerowego - czy ktos z Was orientuje sie moze jaki jest
    zakres tego odliczenia ? Czy to jest tylko caly komputer (taki juz mam i nie
    chce
    wiecej) czy moze rowniez zakup pojedynczej czesci do komputera (np. twardego
    dysku lub karty dvb) czy moze rowniez zakup samych tylko peryferiow np.
    drukarki albo urzadzen wielofunkcyjnych ??? dzieki za jakies info.

    Matt

  • 2. Data: 2003-12-15 01:15:55
    Temat: Re: Odliczenie sprzetu komputerowego
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matt gray" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dysku lub karty dvb) czy moze rowniez zakup samych tylko peryferiow np.
    > drukarki albo urzadzen wielofunkcyjnych ??? dzieki za jakies info.

    Mozesz odliczac zarowno zestaw komputerowy jak i poszczegolne akcesoria.
    Jest okreslona lista sprzetu, ktory sie kwalifikuje, ale niestety juz nie
    pamietam gdzie to widzialem.