  • 1. Data: 2004-05-15 10:09:42
    Temat: Czy nalezy sie tzw. "ODPRAWKA" ?
    Od: "Irena" <i...@p...pl>

    Witam,

    Prosze mi powiedziec, czy nauczyciel mianowany, z 10-letnim stazem w szkole,
    jesli wypowie umowe o prace (3-miesieczny okres wypowiedzenia)
    ma prawo do tzw. odprawki/wyprawki (pienieznej) - jak zwal tak zwal,
    mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi? :) Z tego co wiem, w instytucjach
    panstwowych owa wyprawka jest obligatoryjna. Ale prosze o info.

    Czy to reguluje jakas ustawa? Jesli tak to prosze
    o wykladnie.

    Pozdrawiam i bardzo prosze o odpowiedz.

    i.

  • 2. Data: 2004-05-15 11:13:56
    Temat: Re: Czy nalezy sie tzw. "ODPRAWKA" ?
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...pl>

> [...]
    > mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi? :) Z tego co wiem, w instytucjach
    > panstwowych owa wyprawka jest obligatoryjna. Ale prosze o info.

    czy przypadkiem nie jest tak, że jak TY wypowiadasz umowę to nic nie
    dostajesz?