  • 1. Data: 2003-01-28 14:26:08
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac urzedowi stat......?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1b6gp$iqb$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > co wymienilem na początku listy otrzymalem symbol PKD
    > odpowiadajacy "działalnosci agencji informacyjnych".

    > Jednak, z wiadomych powodów, nie wystawiam faktur na takie rzeczy,
    > a jedynie na uslugi informatyczne, ktore przy wyrabianiu regonu
    > wymienilem na dalszym miejscu.
    >
    > Wyglada na to, ze przez najblizsze miesiace bede wystawiac
    > faktury wylacznie na uslugi informatyczne.
    >
    > Czy w zwiazku z tym mam jakies obowiązek zgłosić to do
    > urzedu statystycznego i zmienić swój kod PKD?
    >
    > Oczywiscie wolalbym tego nie robic, bo po co stać 2 godz w głupiej kolejce?

    IMHO nie, ponieważ w ogóle to to wymienileś, założyłeś sobie jakiś tam biznes plan no
    a zycie pokazuje że ta drugorzedna dzialalność
    wychodzi na pierwszy plan ... może jak taka sytuacja potrwa kilka lat to cos bym tam
    u nich zminił ... ostatecznie to jest dla celów
    statystycznych a kodu PKD nie możesz nawet uzyć przy wyborze składki na u. wypadkowe
    bo masz przypisane na sztywno 1,93 %.

    Sark

  • 2. Data: 2003-01-28 22:53:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    -2.portezjan.zabrze.pl...

    Hmm ... IMO dopełnił, tylko jak sam napisał, nie jako główne:

    "(...) nie wystawiam faktur na takie rzeczy,
    a jedynie na uslugi informatyczne, ktore przy wyrabianiu regonu
    wymienilem na dalszym miejscu."

    Jak ja pamiętam to musiałem podać % udział usług "pierwszorzednych" jak i
    "drugorzednych" i chyba było to 60/40. Kod dostałem dla
    jednych i drugich .... innna sprawa że z "drugorzednymi" nic nie wyszło ... nie
    uaktywniły się :)).

    Sark

  • 4. Data: 2003-01-30 14:37:22
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Latet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Olej to. Tego nikt nie sprawdza. I do niczego istotnego to nie jest przydatne

  • 5. Data: 2003-01-30 22:47:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    nie znam :)

    >+ Oczywiscie wolalbym tego nie robic, bo po co stać 2 godz w głupiej kolejce?

    ???
    Ja, owszem, spędziłem ostatniono 2 godziny. Ale na rowerze.
    ...w poszukiwaniu urzędu :> bo mi skasowali w starej lokalizacji !
    Kolejki nie stwierdzono !

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-01-31 09:10:21
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]

    > Ja, owszem, spędziłem ostatniono 2 godziny. Ale na rowerze.
    > ...w poszukiwaniu urzędu :> bo mi skasowali w starej lokalizacji !

    A co kopnąłeś się do Gliwic ???:-)) Bo tam go przenieśli:-(

  • 7. Data: 2003-01-31 13:58:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003, berdycz wrote:
    [...]
    >+ A co kopnąłeś się do Gliwic ???:-)) Bo tam go przenieśli:-(

    Nie miałem wyjścia :> :) !
    BTW: z Rokitnicy różnica nie jest taka wielka !
    PS: wybaczcie NTG, ale berdycz ma tyle antyspamów że i mnie
    zmyliło ;>