  • 1. Data: 2003-06-02 08:24:51
    Temat: Czy w tym roku przysługuje ulga remontowa
    Od: "Jacek.S." <s...@i...pl>

  • 2. Data: 2003-06-02 09:47:52
    Temat: Re: Czy w tym roku przysługuje ulga remontowa
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jacek.S." <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bbf1lm$ncm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Jeśli są spełnione warrunki na ulge remontową to jest obecnie nowy 3 letni
    okres limit wydatków.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-03 05:11:42
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> wrote
    > Jeśli są spełnione warrunki na ulge remontową to jest obecnie nowy 3 letni
    > okres limit wydatków.

    O jakich warunkach ktore trzeba spelnic mowisz?

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 4. Data: 2003-06-03 05:58:52
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
    > "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> wrote
    >
    > O jakich warunkach ktore trzeba spelnic mowisz?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Janusz
    -----------------------------------
    Własność do lokalu ,faktury Vat i minimum wydatku 567 zł.jak dobrze
    pamiatam.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-06-03 06:13:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Wiola Pikorska napisał:
    > Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospa

    > Własność do lokalu ,faktury Vat i minimum wydatku 567 zł.jak dobrze
    > pamiatam.

    Tytuł prawny, Wiolu, TYTUŁ PRAWNY. Ustawa nie mówi że musi to bys własność.

    Jako stała bywalczyni listy mogłbyś takie drobiazgi zapamiętac, na temat
    tego co jest a co nie jest tytułem prawnym toczyły sie tu wszak zażarte
    dyskusje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-06-03 06:40:39
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    >
    > Jako stała bywalczyni listy mogłbyś takie drobiazgi zapamiętac, na temat
    > tego co jest a co nie jest tytułem prawnym toczyły sie tu wszak zażarte

    Bije się w piersi moja wina i mój błąd tak "tytuł prawny" a nie własność.
    Wiola

  • 7. Data: 2003-06-03 21:14:46
    Od: g...@p...onet.pl

    > Bije się w piersi moja wina i mój błąd tak "tytuł prawny" a nie własność.
    > Wiola

    A co powiecie na taka sytuacje - zakupione nowe mieszkanie, w calosci
    zaplacone, przekazane protokolem odbioru. Czy posiadam tytul prawny i moge
    odliczac zakupy czy tez powinienem sie wstrzymac z zakupami do podpisania aktu
    notarialnego, co ma niestety nastapic dopiero za 2 tygodnie?

    PG

  • 8. Data: 2003-06-04 05:08:44
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> wrote
    > Własność do lokalu ,faktury Vat i minimum wydatku 567 zł.jak dobrze

    Aha, dzieki, czyli nic strasznego, myslalem, ze odwolasc ulgi nie mogli,
    wiec jakims
    cudem dorzucili "odpowiednie" warunki :)

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 9. Data: 2003-06-05 05:33:52
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Karol no może nie zupełnie takie same 567 zł ten limit poprzednio nie był
    > ?Tym razem ja sie przyczepie.

    Chyba, źle rozumiesz moje posty. Także ten o VAT na fakturze.
    Trudno. Muszę z tym żyć.

    Karol

  • 10. Data: 2003-06-05 21:39:04
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>