  • 1. Data: 2002-11-25 09:33:01
    Temat: Czyste formularze do druku
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Jest gdzieś w sieci 'baza' formularzy ?
    Chodzi mi konkretnie o formularz NIP-3. Chciałby ściągnąć
    i sobie wydrukować.
    Podacie jakiś link ?

  • 2. Data: 2002-11-25 09:33:21
    Temat: Re: Czyste formularze do druku
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert K.(Beer) napisał:
    > Witam
    > Jest gdzieś w sieci 'baza' formularzy ?
    > Chodzi mi konkretnie o formularz NIP-3. Chciałby ściągnąć
    > i sobie wydrukować.
    > Podacie jakiś link ?

    Jeżeli usatysfakcjonują cie PDFy to:
    www.mofnet.gov.pl szukaj pod podatki > formularze
    Oficjalna strona ministrestwa finansów - warto znac ten adres.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-25 13:30:44
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 25 lis 2002,Robert K.(Beer) napisal(a) taki ciekawy tekst-
    wart przeczytania :

    Druki IPS linka wcielo :)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 4. Data: 2002-11-25 20:59:33
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik kuba napisał:

    > Pieknego dnia 25 lis 2002,Robert K.(Beer) napisal(a) taki ciekawy tekst-
    > wart przeczytania :

    > Druki IPS linka wcielo :)

    http://www.ips-infor.com.pl/

    pozdrawiam mm01