  • 1. Data: 2003-02-12 14:52:09
    Temat: DG i zatrudniienie
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Witam,
    mam dylemat i bardzo prosze o pomoc w uzyskaniu info.
    Sprawa ma sie nastepujaco....
    Osoba zatrudniona jest w firmie X na pelny etat (odprowadzanie sa za nia
    wszystkie skladki ZUS), osoba ta prowadzi rowniez DG, w ktorej nikogo nie
    zatrudnia - jesli chodzi o skladki ZUS, to oplaca za siebie wylacznie
    skladke zdrowotna.
    Pytanie brzmi:
    jesli ta osoba zachoruje, ulegnie wypadkowi jak kształtuje sie jej pozycja
    jesli chodzi o zasilek chorobowy?
    Jasne jest ze z firmy X (etatu) uzyska 80 lub 100%, jak natomiast jest z DG
    ?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    milego dnia
    Magda

  • 2. Data: 2003-02-12 15:30:32
    Temat: Re: DG i zatrudniienie
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    > jesli chodzi o zasilek chorobowy?
    > Jasne jest ze z firmy X (etatu) uzyska 80 lub 100%, jak natomiast jest z
    Wszystko dostaniesz z firmy X bo z DG nie ma składek odprowadzanych na
    ubezpieczenie wypadkowe czy chorobowe. Wogóle debilna jest idea opłacania
    podwójnego ubezpieczenia zdrowotnego ale elita zawsze znajdzie sposób i
    pretekst na wyciągniecie kasy.

    Pozdrowienia
    Serwiz

  • 3. Data: 2003-02-12 16:08:04
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

> [...]
    > ubezpieczenie wypadkowe czy chorobowe. Wogóle debilna jest idea opłacania
    > podwójnego ubezpieczenia zdrowotnego ale elita zawsze znajdzie sposób i

    Dzieki,
    tak tez myslalam, no ale ludzilam sie ze moze w takim wypadku, i z niemalej
    skladki zdrowotnej da sie cos "wycisnac" na zwolnieniu.
    Pozdrawiam.
    Magda

  • 4. Data: 2003-02-13 08:05:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Magda" [...]>
    > Dzieki,
    > tak tez myslalam, no ale ludzilam sie ze moze w takim wypadku, i z
    niemalej
    > skladki zdrowotnej da sie cos "wycisnac" na zwolnieniu.

    No to pomylila sie Pani skladka na zdrowie ze skladka na chorobe...

    Jesli Pani lubi placic "ubezpieczenia" trzeba sie bylo zapisac do
    chorobowego.

    > Pozdrawiam.
    > Magda

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-13 18:51:31
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > No to pomylila sie Pani skladka na zdrowie ze skladka na chorobe...
    >
    > Jesli Pani lubi placic "ubezpieczenia" trzeba sie bylo zapisac do
> [...]

    Mala pomylka, w zasadzie myslowa;)
    Jesli chodz o "lubienie placenia skladek" to chyba nie jestem wyjatkiem
    "lubie" placic - zreszta jak wiekszosc spoleczenstwa....
    Pozdrowienia
    Magda

  • 6. Data: 2003-02-14 04:03:19
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Magda -----###
> [...]
    > jesli chodzi o zasilek chorobowy?
    > Jasne jest ze z firmy X (etatu) uzyska 80 lub 100%, jak natomiast jest z DG

    jakoś dotąd nikt nie napisał to ja podpowiem - z DG za ten okres trzeba
    płacić składki jakby się zdrowym ciągle było...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 7. Data: 2003-02-14 09:50:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Magda" <z...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > Jesli chodz o "lubienie placenia skladek" to chyba nie jestem wyjatkiem
    > "lubie" placic - zreszta jak wiekszosc spoleczenstwa....

    No to ja jestem, bo nie lubie.
    Dlatego do "chorobowego" sie nie zapisalem i nawet mi do glowy nie
    przyjdzie,
    by brac pieniadze za chorobre.

    Boguslaw