  • 11. Data: 2006-11-14 21:11:12
    Temat: Re: DG- ubezpieczenie zdrowotne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Nov 2006, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gotfrydzie, odczep się od Opola. To, że nie dalismy się Wam wchłonąć
    > nie musi być powodem drwin ;P

    Ale ja nie kpię ;) tylko czarna dziura mnie martwi :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-11-14 21:11:32
    Od: a...@g...pl

    A może tak ktoś by napisał coś na temat? :-)

    Pozdrawiam,
    A.

  • 13. Data: 2006-11-14 21:22:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Tuesday, November 14, 2006, 10:11:12 PM, you wrote:

    > Ale ja nie kpię ;) tylko czarna dziura mnie martwi :)

    Czarne dziury to Wy tam macie u siebie. I takie czarne wyłażą z nich 3
    razy na dobę. Sami sobie region dzielicie na Śląsk i Zagłębie a potem
    się dziwicie, że inni do Was nie chcą ;P
    Już wystarczy, że Opolszczyźnie zakosiliście Racibórz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2006-11-14 22:48:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Nov 2006, a...@g...pl wrote:

    > A może tak ktoś by napisał coś na temat? :-)

    Czuję się upomniany :)
    Na karcie się nie znam (KPiR), poszło wyłącznie o "zdrowotne"
    różnie obsługiwane na terenie kraju.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2006-11-19 12:12:37
    Temat: DG - wyrejestrowanie, jak szybko?
    Od: a...@g...pl

    Wiem, wiem, działalność gospodarcza ma być prowadzona w sposób
    zorganizowany i ciągły...

    Ale, jesli chciałabym dość szybko zaprzestać działalności, to czy
    ZUS może mi robić jakieś problemy? Tj. odmówić wyrejestrowania (a
    raczej zaprzestać naliczać składki). Ile min. powinnam odczekać,
    żeby nie było takiego ewentualnego problemu?

    Dziękuję za ewentualne porady.

    Pozdrawiam, A.

  • 16. Data: 2006-11-19 13:07:31
    Temat: DG- ubezpieczenie zdrowotne, od kiedy?
    Od: a...@g...pl

    Jeśli zaczynam działalność od 1 grudnia, to składki ZUS mam
    zapłacić do 10 stycznia, tak? A od kiedy jestem objęta
    ubezpieczeniem zdrowotnym?

  • 17. Data: 2006-11-19 15:06:31
    Temat: Re: DG- ubezpieczenie zdrowotne, od kiedy?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-11-2006 o 14:07:31 <a...@g...pl> napisał(a):

    > Jeśli zaczynam działalność od 1 grudnia, to składki ZUS mam
    > zapłacić do 10 stycznia, tak? A od kiedy jestem objęta
    > ubezpieczeniem zdrowotnym?

    Od 1. grudnia

  • 18. Data: 2006-11-19 15:25:04
    Od: a...@g...pl

    Dziękuję:-) A jaki będę mieć na to dowód? Czyli, z czym powinnam
    się zgłosić do lekarza?

  • 19. Data: 2006-11-19 15:25:10
    Od: a...@g...pl

  • 20. Data: 2006-11-19 15:51:37
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-11-2006 o 16:25:10 <a...@g...pl> napisał(a):

    > Dziękuję:-) A jaki będę mieć na to dowód? Czyli, z czym powinnam
    > się zgłosić do lekarza?

    Ostatnio wiozłem kogoś na pogotowie i na drzwiach wisiała kartka
    że dla pracowników legitymacja ubezpieczeniowa a dla przedisębiorców
    ZFA/ZUA + dowód
    wpłaty ostatniej/jednej z ostatnich składek - ale jaka praktyka jest nie
    wiem
    bo nie korzystam z NFZtu.
    To chyba też zalezy od województwa - na Śląsku mają te kary chipowe i
    Gotfryd mówi że korzysta
    z tego normalnie.

    pozdrawiam