  • 11. Data: 2002-06-03 11:42:03
    Temat: Re: Darmowy ZUS w mbanku???
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    wydruk z przegladarki nie jest 'elektronicznym nosnikiem
    informacji, w nalezyty sposob utrwalonym i zabezpieczonym',

    czy ktos ma co do tego watpliwosci?

    ostatnio reklamujac 'nie dojscie' przelewu do telefonii
    dialog w ich boku, zalogowalem sie do mbanku przy pracowniku,
    otwarlem potwierdzenie przelewu, on to wydrukowal i dopisal
    'sporzadzono w bok ..., prosze o wyjasnienie ...' i przefaksowal
    do dzielu rozliczen, (chwala mu za to!)

    uwazam, ze to bylo jak najbardziej w porzadku (prawnie (i w ogole)),
    natomiast gdybym sam przyniosl taki wydruk, to nie smialbym sie
    klocic o uznanie go za prawdziwy,

    a jezeli chodzi o wlasny stempel, to jest jakas podstawa prawna?

  • 12. Data: 2002-06-04 23:55:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bromden"
    <b...@p...gazeta.pl.no.spam> napisał w
    wiadomości
    > wydruk z przegladarki nie jest 'elektronicznym
    nosnikiem
    > informacji, w nalezyty sposob utrwalonym i
    zabezpieczonym',

    > czy ktos ma co do tego watpliwosci?

    patrz niżej :-))

    > ostatnio reklamujac 'nie dojscie' przelewu do
    telefonii
    > dialog w ich boku, zalogowalem sie do mbanku
> [...]

    co zrobił !! przeceż sam napisaleś "wydruk z
    przegladarki nie jest elektronicznym nosnikiem
    informacji" czyli to co zrobił ten człowiek jest
    niezgodne z prawem

    > uwazam, ze to bylo jak najbardziej w porzadku
    (prawnie (i w ogole)),

    on akurat uwierzył tobie ale co szkodzi żeby
    zdolniejszy webmajster spreparował taka stronkę
    tylko do takich potrzeb :-))? przecież w tej
    chwili ten człowiek wziął odpowedzialność na
    siebie. Gdybym ja był na jego miejscu wolałbym np.
    dostarczenie wydruku (np. pdf jaki przesyła
    Inteligo) i to z podpisem klienta (bo to ty
    opowiadasz z zawarte tam dane)

    A na wydruku (paier firmowy z BZWBK mam napisane:
    " Dokument jest wydrukiem komputerowym i nie
    wymaga dodatkowych podpisów oraz stempla
    bankowego"

    > natomiast gdybym sam przyniosl taki wydruk, to
    nie smialbym sie
    > klocic o uznanie go za prawdziwy,

    a w ogóle to wykonujesz niepotrzebne ruchy
    (logowanie sie przy obcym człowieku, pokazywanie
    stanu konta itp. itd.) reklamujac 'nie dojscie'
    przelewu do telefonii dialog wystarczyło zażadać
    od nich (z uwagi na konieczność rozpoczęcia
    procedury reklamacji w twoim banku) pisemnego
    oświadczenia że taki przelew do nich nie dotarł .
    W 99% przypadków "zagoniony" szybko sie znajduje
    :-)

    Sark

  • 13. Data: 2002-06-05 08:45:28
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > co zrobił !! przeceż sam napisaleś "wydruk z
    > przegladarki nie jest elektronicznym nosnikiem
    > informacji"

    *ale sie przy nim zalogowalem*,
    *website https jest nalezycie zabezpieczony*,
    a pracownik poswiadczyl wydruk, bo wiedzial,
    ze jest autentyczny

    > on akurat uwierzył tobie ale co szkodzi żeby
    > zdolniejszy webmajster spreparował taka stronkę

    i wrzucil ja na serwer mbanku?
    rozmawialem z tym pracownikiem, ma konto w mbanku,
    i znal sie na tyle, ze sam wszedl na strone logowania

    > przecież w tej
    > chwili ten człowiek wziął odpowedzialność na
    > siebie

    bez przesady, przeciez chodzi tylko o znalezienie
    zagubionego przelewu, z pustego nie naleja!

    > a w ogóle to wykonujesz niepotrzebne ruchy
    > (logowanie sie przy obcym człowieku, pokazywanie

    to juz kwestia gustu, ja bylem zadowolony z takiego
    zalatwienia sprawy

  • 14. Data: 2002-06-05 09:18:00
    Od: "bromden" <b...@N...poczta.gazeta.pl>