  • 1. Data: 2002-05-28 05:45:07
    Temat: 1/2 etatu
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie czy zatrudniając na pół etetu mogę zatrudniać tylko np w
    soboty powiedzmy na 10 godzin, czy musi być to co dziennie po 4 godziny,
    gdzie znajdę jakiś przepis dotyczący tego.

    dzięki

  • 2. Data: 2002-05-28 06:26:59
    Temat: Re: 1/2 etatu
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > w soboty powiedzmy na 10 godzin, czy musi być to co dziennie po 4
    > godziny, gdzie znajdę jakiś przepis dotyczący tego.
    Nie ma takich regulacji. Jeżeli zatrudniasz kogoś na poł etatu, to
    znaczy że na 20,5 godziny w tygodni. Jak to sobie rozłożycie, to wasza
    sprawa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-28 06:42:00
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma takich regulacji. Jeżeli zatrudniasz kogoś na poł etatu, to
    > znaczy że na 20,5 godziny w tygodni. Jak to sobie rozłożycie, to wasza
    > sprawa.

    oczywiscie pamietajac o ogolnych zasadach z art 128 - 130 kp i nast.

    pozdr. Rafal