  • 1. Data: 2002-04-04 06:46:55
    Temat: Darmowy program a nowa ustawa
    Od: "ZWAN" <z...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Zwracam siędo szanownych kolegów z prośbą o pomoc i wyjaśnienie następującej
    kwestii.
    Moja firma zajmuje sięm.in. tworzeniem programów komputerowych i w wolnej
    chwili napisałem program który umieściłem w sieci i udostępniam za darmo
    Cena tego programu wynosi 0 PLN
    Ostatnio dowiedziałem się , że nie ma już darmowych programów i nawet od
    tego swojego "darmolca" będę musiał zapłacić podatek VAT do US :-(

    1.W jaki sposób mam zapanować nad tym kto pobiera i używa mój program?
    (pobranie z serwera nie oznacza rozpoczecia na nim pracy)
    2. Jak mam to zapłacić skoro vat od wartości 0 też jest 0

    Oczywiście zadzwoniłem z tymi pytaniami do US ale jedyną odpowiedz jaką
    udało mi sięuzyskać było " Panie, co mi Pan tu głowęzawraca jakimiś
    pytaniami o jakiś programach i sieci. Jak ma Pan pytania to proszęnapiosać
    pismo a MY odpowiemy"

    Uprzejmie proszę o pomoc...

    Darek

  • 2. Data: 2002-04-04 07:51:09
    Temat: Re: Darmowy program a nowa ustawa
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Już było.
    Poczytaj grupę.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-04-04 07:57:02
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Już było.
    > Poczytaj grupę.

    ale nie spodziewaj sie konkretow, dyskusja akademicka,
    a wszystko w rekach urzednikow

  • 4. Data: 2002-04-04 08:21:50
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

> [...]
    > udało mi sięuzyskać było " Panie, co mi Pan tu głowęzawraca jakimiś
    > pytaniami o jakiś programach i sieci. Jak ma Pan pytania to proszęnapiosać

    Witam
    Wszystko juz bylo ...
    A swoja droga moze Kolega napisac pismo ze swoja interpretacja przepisow i
    poprosic o wyjasnienie. Koszt 5 zlotowek w znaczkach, a moze jakis sesowny
    papier na wszelki wypadek sie stworzy.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Magiera