  • 1. Data: 2004-01-06 18:23:54
    Temat: Darowizna mieszkania
    Od: g...@p...onet.pl

    Moj ojciec wykupil mieszkanie na wlasnosc, ale ze tu nie mieszka chce je
    przepisac na mnie, jako darowizna.
    Z tego co znalazlem, to nie bede musial placic podatku jezeli bede miaszkal w
    tym mieszkaniu conajmiej 5 lat, nie mam innego lokalu, i nie sprzedam go w ciagu
    5 lat.
    Czy cos sie zmienilo czy dalej tak jest ???. Dziekuje

  • 2. Data: 2004-01-07 08:35:27
    Temat: Re: Darowizna mieszkania
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > sprzedam go w ciagu 5 lat.
    > Czy cos sie zmienilo czy dalej tak jest ???. Dziekuje

    no i o ile mieszkanie ne jest wieksze niz 110 m^2

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-07 08:57:55
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    > no i o ile mieszkanie ne jest wieksze niz 110 m^2
    >
    > Boguslaw

    mozesz tez przed zamieszkaniem sprzedac [ze wzgledu na koniecznosc zmiany
    warunkow/miejsca zam.] i w przeciagu 6miesiecy kupic inne albo zaczac
    budowe.

    pozdr. hanka