  • 1. Data: 2004-01-06 16:42:23
    Temat: PKWiU za wymiane okien
    Od: "Miro" <o...@w...pl>

    Dzień dobry
    Mam prośbę do osób, które wystawiają lub otrzymały w u biegłym roku fakturę
    za wymianę okien.
    Proszę mi napisać jaki jest na niej symbol PKWiU za w/w usługę
    --
    pozdrawiam
    Miro

  • 2. Data: 2004-01-06 17:00:02
    Temat: Re: PKWiU za wymiane okien
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    fakturę
    > za wymianę okien.
    > Proszę mi napisać jaki jest na niej symbol PKWiU za w/w usługę

    Miro kurdelebele sprawa jest zbyt poważna, byś szukał tej u ludzi
    odpowiedzi w przypadku wykonywania w/w usługi.

    Wg mnie Twoja procedura powinna być taka:
    1) zadzwoń (choć lepiej byłoby napisać do odpowiedniego urzędu) do
    wojewódzkiego urzędu statystycznego i tam zapytaj o komórkę, która
    poinformuje Cię o tym.
    2) mając sww ... upewnij się w urzędzie skarbowym , też telefonicznie, o tym
    jaka jest stawka podatku VAT dla wspomnianej stawki.

    Może wyszedłem zbyt do przodu .... ale ja tak zrobiłem i się uratowałem,
    mimo oczywistej innej odpowiedzi.

    pozdrawiam
    fart

    co nie przeszkadza się ludziom wypowiedzieć :))))))))))

  • 3. Data: 2004-01-07 21:59:59
    Od: "Miro" <o...@w...pl>

    "fart" napisał...
    > Miro kurdelebele sprawa jest zbyt poważna, byś szukał tej u ludzi
    > odpowiedzi w przypadku wykonywania w/w usługi.
    > Wg mnie Twoja procedura powinna być taka:
    > 1) zadzwoń ... do wojewódzkiego urzędu statystycznego..

    dzięki za radę. Nie wymieniam okien, chodzi mi o to, czy mi wypisali dobrze
    na fakturze, bo tam przy stawce 7% jest jakiś kod budowlany czy cuś a
    podobno musi być kod PKWiU

    --
    pozdrawiam
    Miro

  • 4. Data: 2004-01-08 07:25:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Miro napisał:

    > dzięki za radę. Nie wymieniam okien, chodzi mi o to, czy mi wypisali dobrze

    Niestety, te śwait jest tak skonstruowany że zwykle dostajemy odpowiedź
    na zadane pytanie a nie na pytanie które chcielismy zadać.
    Jak się chce zadaje pytanie tak żeby nic nie powiedziec to i odpowiedź
    otrzyma sie adekwatną :-)

    > na fakturze, bo tam przy stawce 7% jest jakiś kod budowlany czy cuś a
    > podobno musi być kod PKWiU

    Kod PKWiu w tym przypadku nie upowaznia do stwki 7%. Upowaznia do tego
    kod KOB - klasyfikacji obiektów budowlanych (KOB stosuje się na równi z
    PKWiU, w PKWiU nie ma obiektów budowlanych).
    Liczy się nie zakres robót budowlanych a obiekt w jakim były wykonywane.
    Dla budownictwa mieszkaniowego stawka VAT to 7%.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl